середа, 12 листопада 2014 р.

Warm Stories

Цієї суботи я відвідала чудовий МК, який проводила Таня Пищик . За кілька місяців сидіння вдома і доглядом за дітьми, я дуже скучила за спілкуванням з дівчатами, і за скрапом. Тому, як тільки побачила оголошення про проведення, відразу захотілось піти, діток залишила на тата з бабусею. "Побавились" текстурними пастами, спреями, штампували, вирізали, пили смачнющий травяний чайчик з імбирним печеньком.
І ось зробила такий чудовий альбом за допомогою Тані (окреме дякую за фото!!!).












 І сам процес... Більше бомбезних і позитивних фото тут https://plus.google.com/u/0/photos/117490431257588934836/albums/6079445834536395633 (за фото дякую Роман Пищик)







6 коментарів :

  1. Оленко, молодець що знайшла час для себе! Альбом вийшов дуже гарним!
    Я теж дуже хотіла піти, але (як завжди) обставини не дозволили! Дуже вам заздрю!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня казала, що ти теж хотіла прийти. Звісно шкода, що не вдалось. Але я спочатку "сиділа" спокійно, а потім вже почала трішки переживати, хвилюватись, адже на стільки часу ще не залишала їх самих. Але все пройшло спокійно, і я хочу ще МК

      Видалити
  2. Заздрю тобі білою заздрістю)))так красота вийшла неймовірна!

    ВідповістиВидалити