вівторок, 5 листопада 2013 р.

Зубчики

Мала минулого тижня незвичне прохання - пошити іграшки зубчики, щоб дітки в стоматолога не боялись лікувати зубчики, а  роздивлялись і бавились ними.
Трішки мені страшно було братись за таку справу, бо з двох частин зшити зубчик двокореневий то не було проблем, тим паче схема була в неті, а от з 4-х кореневим (кутним моляром) довелось трішки помучитись.




(фото робилось пізно ввечері, бо пошились і відразу віддавались). Іграшки виостою 15 см, пошиті з флісу, очка-ротик вишиті.

Дякую за Ваші коментарі і критику!

14 коментарів :

  1. Ух,яке цікаве замовлення:))! Чудові зубчики!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я сама ьула в шоці, як таке попросили, та ще й не прості...

      Видалити
  2. клас!! в мене колись було бажання подарувати своєму стоматологутакого зубчика, тим більше, шо в нього є трьоє діток) тре буде таки втілити це бажання)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. В мене похресниця вчиться на стоматолога - вже собі замовила теж такий подарунок на Миколая ;-)
      Тепер довежеться перекваліфіковуватись в іграшкового стоматолога

      Видалити
  3. Оленко, зубчики супер! Такі веселі і усміхнені, особливо двокореневий виглядає таким шкодним бешкетником.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, мій чоловік сказав, що діти подивляться на такого "шкодного" зуба і не захочуть сидіти спокійно. А я кажу, що він просто показує язика всім ;-)

      Видалити
  4. Клас!Ну ти й молодчинка!!!Таке виконання!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ви мене так розхвалили, я тільки вчусь, але мені приємно.

      Видалити
  5. Оленко, фантастичні зубчики. Ото діткам пощастить в якого лікаря!

    ВідповістиВидалити
  6. нічого собі ідейка!та й виконання-нічого собі!Вау!Кльово))

    ВідповістиВидалити
  7. Я в захваті від цих "красенів" - да й тішить те, що є такі лікарі, які переживають за клієнтів:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Так. є такі креативні лікарі ;-) - що теж тішить. Ну як на мене, то взагалі діткам додому треба дарувати такі маленькі зубчики, щоб вони знали, що за ними треба доглядати і щоб ті були ціленькі.

      Видалити