вівторок, 11 червня 2013 р.

Равлик-павлик вистав рожки...

Давно мріяла мати тільдо-равлика, але все ніяк не наважувалась до цієї справи братись, але після "вуханьчиків" стало не так страшно.... Отже, моя перша сімейка "равликів-павликів"

Ось це моя перша красунька. Вона на підставці.


 Два інших без підставок, щоб можна було нимим бавитись (синочок в процесі шиття  постійно в мене їх забирав)

 і найменша сестричка (спробувала основу зробити з льону)


 І  таки мене не покидає питання, чи робити їх на підставці - "щоб стояли", чи без - більше як іграшку...

Дякую за Ваші коментарі і критику!

10 коментарів :

  1. Оленка, вітаю з почином! Равлики гарнюні вийшли і квіточки на ріжках їм дуже пасують)))

    ВідповістиВидалити
  2. Які гарні!!! Мені подобається,коли з підставкою та ще й з колесами)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я от теж дивилась на колеса, але на разі немаю в арсеналі ні шпульок, ні гудзиків замість них

      Видалити
  3. вони чудові!
    а на рахунок підставки, все залежить для кого вони, якщо комусь для краси то з підставкою, а якщо дітлахам - то звичайно без, забавка має тішити а не стояти в шафі за склом (о як мене то дратувало в дитинстві)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Ну я своїй дитині "почерзі" дістаю ішрашки, щоб не всі зразу. Так, колись було таке - най буде - для краси

      Видалити
  4. Суперові равлики! Молодчинка! Я би не робила підставку, скорше десь зробити мотузочку, що знімається і підвішувати, тоді і бавитись зручно і для краси повішати :)

    ВідповістиВидалити
  5. вітаюз з почином! суперові равлики!!
    мені равлики дались найлегше із усіх тільдо-іграшок і дуже мені подобаються.. незвичні)) зайців та ведмендиків різних є багато, а ось равликів дууже мало))
    а на рахунок підставок, це дійсно індивідуальна справа, все залежить від призначення іграшки. я все намагаюсь впросити коханого, шоб допоміг зробити підствку з колесами, які б крутились.. така іграшка прийшлась би до смаку й малечі, шоб тягати за шнурочок))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я думала спочатку просто попришивати по обидвох боках гудзики, але вдома не було таких, то спробувала і так і так. Я б сама тими равликами бавилась!
      Про зайця в капелюшку я тільки мрію... сподіваюсь таки вдасться пошити. Ще мені подобаються ангели. і деякі коти, а до решти іграшок я рівнодушна

      Видалити