неділя, 14 квітня 2013 р.

Вуханьчики

Ніколи не шила іграшок, але мені завжди вони подобались, надзвичайно мені подобаються равлики, але шити їх я не бралась - не має машинки, та й страшно, бо ніколи нічого не шила, окрім фартуха на уроках праці в школі. Та починати колись потрібно, і як побачила, що магазин Аграфка організовує МК, то швиденько записалась. А робили ми пасхальних зайчиків (вухасті яєчка) - на МК пошили одного, а вдома швиденько ввечері дошила ще двох (настільки мене цей процес захопив, але шила все вручну). Вийшло може не так, як у майстрині, але як для першого разу ....


 А ще покажу, які сонечка тепер красуються у мене на столі - це щоб завжди був гарний настрій (квіти я просто обожнюю)


Дякую за Ваші коментарі і критику!

10 коментарів :

  1. Ух ти, ну ти швиденько)))
    Я от тільки буду братись за них)
    Дуже симпатичні получились!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, так мене захопив той процес.... Була під враженнями...

      Видалити
  2. Такі класні вуханьчики! Просто супер :)

    ВідповістиВидалити
  3. Такі милі зайчики))) Самій захотілось таких зробити!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з опануванням ще одного виду рукоділля, тепер можна братись і за Тільд. Передаю Тобі "Рукодільну естафету" http://opkoo.blogspot.com/2013/04/blog-post_1510.html

    ВідповістиВидалити