пʼятниця, 12 квітня 2013 р.

Листівка з пір'ям

Сьогодні покажу листівку. яку підготувала як ЗД для "Зроби сама"  - "Листівки з пір'ям" (один з останніх трендів скрапбукінгу)

Моя листівка в стилі "Clean and simple" - зробила тиснення, затонувала, вирізала пір'ячко, затононувала, відштампувала напис і приклеїла пір'я на об'ємний скотч.



Завдання # 25. Листівки з пір'ям

Візьму участь у "Задание 4. Тиснить всегда, тиснить везде, тиснить на суше и в воде" від  Штампомании

Дякую за Ваші коментарі і критику!

6 коментарів :

  1. Оленка, дуже класна листівка!Найоригінальніша аз усіх ЗД.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А пір'я - це ніж такий?

      Видалити
    2. Дякую, Ліда! Ні. це не ніж, це я надрукувала шаблончик і руцями вирізала. Спочатку я задумала зовсім іншу листівку робити, але щось мені не вистачало до неї, а коли купила собі таку папочку, то листівка вийшла сама по собі

      Видалити
  2. Дуже балдьожна листівочка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Саша. Сама балдію від тої простоти і лаконічності (вона одна з найулюбленіших)

      Видалити
  3. Лаконично, но тем не менее очень нежно... Ну а как еще можно сказать про любовь - мне кажется что именно так, просто, искренне и без лишнего пафоса. Идея открытки просто отлично воплощена.

    Спасибо, что тисните вместе со Штампоманией )

    ВідповістиВидалити