вівторок, 12 березня 2013 р.

Перша коробочка

Сьогодні буде багато фото.  Давненько в мене була ідея зробити коробочку, але ніяк руки не доходили, і заготовлені матеріали лежали в коробочці.... аж до недавна. Згадала я за них, дістала і почала "пробувати". Скажу, що досить важко далась мені вона, хоча і отримала масу задоволення. Фото коробочки, і не тільки, робив мій муж.


Шкода, що не вдалось захопити на фото фактурний папірчик на боковинках....





 Ну і букет поближче

А тут я на початку роботи (тому навколо ще така чистота і нема купи коробочок)



Дякую за Ваші коментарі і критику!

11 коментарів :

  1. Дуже гарна вийшла коробочка, букет бесподобний, ну, а місі позаконкуренцією. )))) Ти теж!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! треба буде якось зазанимкувати справжню робочу обстановку і ще й сонк мені любить помагати

      Видалити
  2. І мені сподобалася коробочка. букетик найбльше, взагалі серединка дуже гарна.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, то я підгледіла в Агнєшки, що можна робити акценти гліттером, глоссі та іншим на букетиках - вони тоді заворожують погляд

      Видалити
  3. Коробочка ну дуууже гарна!!!! За ведмедиків я мовчу(я цих лапусь обожнюю:)) Серединка просто шикарна! і квіти і папірчик! Очей не відірвати!

    ВідповістиВидалити
  4. Вау!вона така чудова-очей не відвести))А ти за роботою-просто красунька))

    ВідповістиВидалити