понеділок, 25 лютого 2013 р.

Весняні

Страшенно хочу весни! Мене ця погода вже просто вимучила, та ще й синочок на таку погоду дуже погано реагує - дуже капризний. А сніг в п'ятницю і теперішніми калабанями мене просто доконав...
Як добре, що можу сама створити трішки весняного настрою!  Ось така чарівна пташечка буде вітати всіх своїми піснями з початком весни (палітра така вся ніжна -  весняна ;-) )


Прийму участь у ""АРТ-класс №12 "Птицы" від Просто Сделай" 


та  Завдання # 23. Листівки з глітером від Зроби Сама

А ще покажу листівочки з герберками. Ще як тільки я почала займатись скрапом, подруга подарувала мені такі гербери - мені дуже вони подобались, але ніяк не могла знайти їм застосування, аж поки не натрапила на одну чудову ідею - викорситати замість вази банку (надрукувала і вирізала її з кальки). 






Дякую за Ваші коментарі і критику!

19 коментарів :

  1. Оленко, надзвичайно красиві листівочки!! Дуже-дуже сподобались!!:)
    п.с. а признайся, яку пудру використала на першій?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іринко. Ой, то ціла історія, бо вже думала, що листівку зіпсувала.... Спочатку зробила листівочку, а штампу не було.... докупила штамп і вирішила зробити білий ембосінг, але чи то штамп новий, чи що - то мені якось пудра погано приклеїлась - банальна біла. І що робити, думала спочатку повторно проштампувати пудрою, а вже вирішила - спробую просто штамп - і викорситала звичайний золотистий колорбокс - от вийшло так цікаво

      Видалити
    2. О, з тими пудрами вічно якісь історії(... Але добре, що все так суперово закінчилось:)

      Видалити
  2. Листівки чудові!Перша дійсно така весняна - аж весни хочеться)))
    Чудовий блог у тебе!Приймай в ПЧ. Будемо дружити?))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Завжди рада новим знайомствам!

      Видалити
  3. Дуже красиві листівочки! Перша така ніжновесняна, дивовижна просто! П.С. вчора вже чула пташиний спів на вулиці, так що весна не за горами!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталя! Так-так з кожним днем вона все ближче, але десь довго блукає

      Видалити
  4. Гарненькі! І пташечка така мила) Весняна, однозначно!)

    ВідповістиВидалити
  5. Класні, всі такі весняні, надихнули мене. А ідея з вазою дууже мені сподобалася. І перша листівочка дуже вишукана і весняно-ніжна.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, приємно, що мої роботи надихають

      Видалити
  6. спасибо за участие в задании Творческого клуба Просто сделай!

    ВідповістиВидалити
  7. листівки суперові! особливо гербери! такі яскраві, весняні.. пригадався той час, коли самими популярними і недорогими були гербери, і їх чоловіки дарували усім на 8 березня)) ідея з банкою також класна, дуже так по домашньому виглядає!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б сказала - по робочому, бо ваз на роботі нема. а от "слоїки" завжди є :-)

      Видалити
  8. Оленко,вітаю з перемогою! Листівка з пташкою надзвичайна!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленка! Мені так приємно. ще з самого ранку прочитала - відразу настрій піднявся!

      Видалити
  9. Вітаю з відзнакою на "ЗС". Дуже гарна робота. Молодчинка)

    ВідповістиВидалити