четвер, 21 лютого 2013 р.

Квітковий... магазинчик

Сьогодні я до Вас з нетиповими листівками, і багато хто їх робив, але мені захотілось спробувати зробити самій. Отже, надихнувшись МК я спробувала зробити квіткові горщики. І не один, а кілька, тому вийшов в мене квітковий магазин (я люблю квіточки, і висаджую на балкончику постійно ;-) ) Вже так хочеться тепла, свіжої травички, запашник квіточок і співу пташок!!

А тепер трішки деталей: перший


 з такою серединкою - місцем для побажання


Другий



І третій маленький для похресниці (заздалегідь приготувала на 8 березня, щоб не робити в останню хвилину, а то часто думаю - ще час є, а потім так складаються обставини, що часу бракує сильно...)





Дякую за Ваші коментарі і критику!

9 коментарів :

  1. Маєш дуже гарний квітковий магазин. :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. В мене колись була мрія - працювати в квітковому магазинчику

      Видалити
  2. оригінальна форма листівок - дуже гарні вийшли вони:)

    ВідповістиВидалити
  3. Оленко, дуже подобається такий варіант втілення мрії!!:) Гарні композиції! Впевнена, дуже приємно тримати в руках таку заквітчану картку і читати привітання:)

    ВідповістиВидалити
  4. Оленко, привіт! Симпатичні такі горщики:))) Мені перший найбільше сподобався - кольори пастельні, гарно підібрані!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт-привіт. Давненько тебе не було чути ;-). Дякую. Я теж його люблю. Але й мала інших квіточок (надарували) тому вирішила зробити ще "плоский", щоб добре в конвертик влазився і не переживати чи цілий доїде :-)

      Видалити