пʼятниця, 15 лютого 2013 р.

Валентинки і не тільки

 Сьогодні буде досить багато фото. Почну з валенинки-витинанки чоловікові. Давненько не витинала, але мій муж дуже любить витинанки, тому вирішила згадати навики.... трішки не так акуратно вийшло, якби хотілось...


А таку валентинку подарувала похресниці



А ще вчора святкували 10 річницю одруження моєї подуги з чоловіком (за сумісництвом нашого кума), то подарунки для трояндового/олов'яного весілля запакувала і вже швиденько перед виходом сфотографувала


Ну і листівочка поближче (в стилі Агнєжки)


А ще покажу АТС, яку я вчора отримала від подруги по обміну на Посиденьках (учасників для обміну вибирав рандом, і так випало, що вона мені дарувала свою)





Дякую за Ваші коментарі і критику!

14 коментарів :

  1. Одна романтика і море краси:) Все чудове-пречудове!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дійсно, дуже романтичний вийшов пост з чудесними подарунками:)))

    ВідповістиВидалити
  3. Класнющі валентинки)))) з витинанками -то ж стіііільки роботи....але яка краса вийшла в результаті)гарнюще! І АТС в подарунок теж сімпатюлька))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Та не більше, ніж з такими. Тільки часу займає знайти потрібну картинку

      Видалити
  4. Оооо! Ти стiльки всього наробила до свята. Котики дуже гарнi i акуратнi. Упаковка подарункiв була настiльки гарною i романтичною, що було шкода розпаковувати. А на рахунок АТС, то була приэмно здивована, що рендомом менi випала моя подруга. :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, рада, що сподобалось - я старалась.

      Видалити
  5. Романтична така витинанка ;), а як подарунки запаковані... Супер!

    ВідповістиВидалити
  6. Котики просто чудові! Такі романтичні! Подарунки дійно навіть розпакувати би не хотілося, листівочка дуже гарна! В нас того року теж оловяне весілля :) Це ж 10-та річниця, правда?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так. 10 річниця. Олов"яна або трояндова

      Видалити
  7. респект за витинанку)) так приємно бачити, шо їх ще хтось робить.. і робить гарно!! і шаблончик гарний.. забираю в закрома))

    як я люблю гарно пакувати подарунки.. або принаймі гарно зав'язати стрічкою.. не тою, шо квіти, а атласною)) крафт обожнюю, він завджи актуальний і, не зважаючи на свою простоту, святковий, особливо з таким трояндовим декором))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Я вже давно не витинала - вже рука трішки забула. але що не зробиш заради коханого. А твої витинанки завжди захоплюють - милуюсь і муж тебе хвалить (бо інколи йому показую).
      А гарної атласної стрічки в мене не було. то обклеїла паперовим скотчем.

      Видалити