середа, 9 січня 2013 р.

Хлопчача

Давненько мене не було... Життя часто ставить мені "підножку" і моя полоса невдач чомусь ніяк не закінчиться... Я стомилась просто і до скрапу взагалі руки не доходять, та й нема ні бажання, ні натхнення.
Сьогодні згадала, що мала зробити знайомим листівку для хлопчика на 2 рочки. Тому заставила себе сісти на кілька хвилин, благо саму ідею вже виношувала давно, сьогодні просто  все "склеїла" до купи.



І така серединка

Візьму участь у ""Задание #7: Открыточный скетч" від Київського скрапклубу)


А такий чудовий подарунок я отримала 31 грудня - виграну мильну цукерку від Наталі Шпак (це була єдина приємна річ)


Дякую за Ваші коментарі і критику!

6 коментарів :

  1. Оленко, листівочка дуже позитивна!)) І посилочка - цукерка класна така)))
    А про підножки... як казав Швейк: ще так ніколи не було, щоб ніяк не було! Якось воно та й буде!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Марто! Просто вже хочеться приємних і радісних подій, усміщок, а то останнім часом суцільні переживання, сльози, неспання ночами....

      Видалити
  2. Листівочка цікава! Оленка, дуже сподіваюсь,що твої проблеми залишуться у 2012році!

    ВідповістиВидалити