четвер, 24 січня 2013 р.

14 february

І я вже почала готуватись до дня Валентина (таки заставила себе сьогодні!) .... Використала папір та висічки з чудової колекції Love Note від Fancy Pants.


 Робила за скетчем від "Листівки за скетчами від Зроби Сам(А). Скетч #11"

А також візьму участь у завданні / приму участие в "Задание 23. Рубрика "Классический скрап". Тема - "В подвешенном состоянии" (сделать любую скрап-работу работу с прищепками, или работу, где что-то находится в самом подвешенном состоянии)





Дякую за Ваші коментарі і критику!

4 коментарі :

  1. Ух ти, Оленко, як цікаво! Мені ця колекція видалась "складною", чи може просто не моя..
    В тебе класно вийшло!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ірусь. Я вязла всього кілька листів і висічки. Завтра буде ще одненька - вже готова, тільки залишилось сфотографувати.

      Видалити
  2. Класно і оригінально! Мені теж подобається ця колекція, але ще не придбала її

    ВідповістиВидалити
  3. Прелестно! Сердечки наступают:-) спасибо от Дивных штучек

    ВідповістиВидалити