середа, 12 грудня 2012 р.

Казкові сни

Кажуть, щоб мрії збулися - треба їх записати на папері. Так, саме така в мене мрія - в своєму затишному будиночку сидіти з коханим біля теплого каміна, а за вікном мороз і хурделиця....

І знов мої улюблені ведмежата Fizzy Moon. Листівка з історією - спочатку одне ведмежатко солодко дрімає біля каміну...




 та серединка - де вже ведмежата двоє "Нехай чудеса Різдва зігріють ваше серце любов'ю і теплом"

Візьму участь у "Завдання # 20. Використовуємо ножі і/або дироколи в листівках" від Зроби Сама"


та у  ""Новорічний марафон. Еап четвертий." від Завдання для душі", де обов'язковий елемент мереживо або помпончики - в мене мереживо-занавіска на вікні


а також в задании Tempo Libero "Ассоциация Сказка" 
(Ассоциация со сказкой Морозко" -  замерзший зимний лес, "Тепло ли тебе девица, тепло ли тебе красная...", уставшая от работы Настенька уснула... А в конце хеппи-енд "Настенька и Иванушка вместе")



Дякую за Ваші коментарі і критику!

14 коментарів :

  1. Красивезна листівочка така зимова зимова і водночас тепла-тепла.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, саме така зимова казка - морозяна ніч і камін

      Видалити
  2. Сказочная открыточка! Спасибо,что с нами. Tempo Libero.)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарна листівка з віконцем. Просто казкова!

    ВідповістиВидалити
  4. дуже мила листівка! сподобалась ідея з віконечком! і сюжет милий! дякую, що марафониш разом із ЗДД!

    ВідповістиВидалити
  5. Оленочка я бажаю щоб всі мрії втілені у цій чарівній листівочці обов"язково збулись ;)

    ВідповістиВидалити
  6. тільки в такий холод з відкритими вікнами камін не допоможе ;). А якщо серйозно, дуже сподобалась твоя листівочка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Ой, я кожного дян провітрюю, тому для мене це нормально

      Видалити
  7. Я извиняюсь, а нельзя ли по-русски попросить Вас написать, почему работа ассоциируется со сказкой? Мы не понимать по-украински)))

    ВідповістиВидалити
  8. Здоровская открытка! Действительно, сказка Морозко :)
    Удачи в конкурсе от Tempo Libero!

    ВідповістиВидалити