субота, 15 грудня 2012 р.

Веселі ведмежата

Сьогодні я знов із веселими ведмежатами Fizzy Moon. Люблю їх, та й чомусь вони користуються більшою популярністю, ніж дід Мороз ;-)

Перша листівочка


з такою серединкою...

 Та друга листівочка

Сніжок зробила з міксу глітера і пудри для ембосінгу (начиталась екмериментів дівчат) - тому він гарно відблискує. як справжній сніжок в морозяну  погоду, зате не дуже вдало вийшов напис (зате поекмериментувала, і як мій муж каже - напис вийшов "автентичний")


С ними возьму участие в ""АРТ-класс №10 "Снежный" от Творческого клуба Просто сделай"


 Ну і на останок покажу простеньки теги, щоб можна було підписати подарунки від Миколая (простенькі, бо написані від руки імена не будуть видні на крафпапері кольоровому)



Дякую за Ваші коментарі і критику!

10 коментарів :

  1. І хто тут критики хоче?
    Дивуюсь, ба ні ЗАХОПЛЮЮСЯ Твоєю працьовитістю. Постійно щось робиш...
    Молодчинка. Все таке настроєве, святкове, файне. Так і хочеться поринути у радість та святкову мішуру.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Адріась. Але я вже зрозуміла, що не хочу сніжинок, вже хочу квіточок ;-)

      Видалити
    2. А хто б казав, про працьовитість - сама он постійно щось робиш - такі милка фанезні! І вже тої гори ящиків з мильною основою нема...

      Видалити
  2. так-так і я помічаю що ті ведмедики користуються великою популярністю )))
    Оленочка, красота!!!! подобаються мені такі душевні роботи ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксанко. Мені вони теж подобпються. і один час ми з чоловіком один одного вітали пухнастиками

      Видалити
  3. Свято все ближче з такими листівками та тегами! Гарно)

    ВідповістиВидалити
  4. Оленко, ведмежата мегакласні у твоєму виконанні, сніжок теж дуже сподобався))) А квіток мені вже таж бракує

    ВідповістиВидалити