вівторок, 11 грудня 2012 р.

Різдвяна квітка

Хто б що не казав за кінець світу (тільки й про то розмов на кожному кроці), а свято наближається! І ввечері напевно тільки в одних в нас блимають вогники у вікні :-)
А ще дуже люблю різдвяну квітку - пуансетію (квіти це ще одне моє давнє захоплення). і ось такі листівочки у стилі чисто й просто зробила, але від цього вони не менш святкові.
(чоловік сьогодні сказав - давай я їх у тебе "куплю" і тобі подарую ;-) )





Візьму участь у "Завдання # 20. Використовуємо ножі і/або дироколи в листівках" від Зроби Сама"



Всім гарного та святкового настрою!

Дякую за Ваші коментарі і критику!

15 коментарів :

  1. Квіточки милі оку і дуже святкові!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, потрохи створюю святковий настрій

      Видалити
  2. Думаю кінець світу відміняеться.... бо такі гарнезні листівки треба на свята комусь дарувати. :-)

    ВідповістиВидалити
  3. Казкова краса! Квіти чудові, особливо сподобалась червона пуансетія!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені кожна по своєму (бо я люлю голубеньке і синеньке), а особливо в мерехтінні ламп - відблискує вогниками так гарно

      Видалити
  4. Привіт Оленко!
    Гарні листівки.В мене теж є ножі з пуансетіями,але я б сказала,що вони в мене скромні.А тут такі великі і розквітлі,як справжні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, то такі великі ножі, бо я теж свого часу заглядала на маленькі, але так і не купила, а от в знайомої - такі великі - я в них закохалась

      Видалити
  5. Оленко, пуансетії фантастичні!! Дуже вишукані та святкові вийшли листівки!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І дизайн блогу дужжже гарний!:)

      Видалити
    2. Дякую, Іринка! Люблю пуансетії, може це більше американський чи європейський стиль Різдва, але мені вони надзвичайно подобаються.
      А глітер додає святковості (правда вчора я вся блистіла теж)

      Видалити
  6. Бомбезні листівочки, на зимовому фоні пуансетії просто суперово виглядають!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Галинко! А свято таки наближається!

      Видалити
  7. подобається мені як ти використовуєш глітер в своїх роботах! вони з ним так святково і урочисто виглядають ;). однозначно, кожна з листівок красива по своєму!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валентино! Я спеціально для новорічних листівок його і придбала. Так, кожна листівочка мені подобається, і трішки тащусь, коли їх роблю

      Видалити