неділя, 11 листопада 2012 р.

Vive St. Nicolas та нагородка

 Вінтажна листівка на іменини Миколая (хто не знає  - то я Миколаївна, моя мама теж Миколаївна, і бабуся теж була Миколаївна - нащадки Миколая :-)). Готуюсь до свят :-)






А ще я в розудмах -  одна частина мене хоче ще щось добавити до оформлення листівки, а інша частина каже - "що за бардзо, то не здраво" (люблю стиль чисто і просто)....
Ну а саме головне - це зроблено від душі і для рідної людини!

Візьму участь у ""Завдання № 68. Вінтажна листівка до новорічних свят" від Art Club Ua"


А ще я отримала нагородку від Вікторії "Хомячья норка" .  Дякую! Мені дуже приємно. вже давненько нічого не отримувала, а  плюс її отримала її в день, коли було дуже противно на душі, а тут така приємна нагорода.

Умови нагороди - копію з блогу Віки
"Эту награду в свою очередь нужно передать молоденьким блогам с количеством  постоянных читателей меньше 50.  А теперь условия награды:
Поблагодарить назначившего награду
Разместить в своем блоге активную ссылку на блог рукодельницы, назначившей награду
Разместить в своем блоге логотип награды
Назначить награду 7 блогам, у которых меньше 50ПЧ
Добавить ссылки на эти 7 блогов
Уведомить одариваемых о награде"

Цю нагородку передам всім своїм ПЧ, у кого менше 50 ПЧ -всі дівчата талановиті і заслуговують цієї нагороди




Дякую за Ваші коментарі і критику!

4 коментарі :

  1. Гарна вінтажна листівочка! Моя думка,що свою задумку ти втілила))! Дякую що твориш разом з клубом Шпаківня!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, так головне, що зроблено з любов"ю!

      Видалити
  2. дуже гарна листівочка

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибі, що берете участь у завданні Арт Шпаківні )) Гарна листівочка.

    ВідповістиВидалити