пʼятниця, 19 жовтня 2012 р.

На нашу річницю

Завтра ми з чоловіком святкуємо 5 річницю шлюбу.  Святкувати особливо не будемо, бо в ході всіх подій, якось не дуже до святкування, тим паче що здоров'я ще такого не маю, та й примаю ліки. Та й настрій депресивний останнім часом.... Чоловік накупив мені новорічних папірчиків і висічок.... я повитягую, пороздивляюсь, годину покручу- покручу - ну не складається мені зовсім нічого, не той настрій.

Але... чоловіка привітати треба! А на днях мені попалась одна дуже чарівна робота Віки - tory , яка мене і надихнула на ліфтинг, тим паче - такий в неї чудовий цифровий штамп....



З нею візьму участь у завданні ""Рукомыслинка № 10" від блогу "Рукомысло"




Ну і, на останок, покажу ще моїх улюблених ведмедиків - листівочку, яку приготувала від нас для привітання племінниці (сподіваюсь, що скоро таки зможу молодят привітати і випити за них келих шампанського)





Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог.

12 коментарів :

  1. Мені сподобалось! Не опускай носа! Ще трішки і купа свят, не можна нудьгувати!

    Штамп дійсно дуже класний, а ведмедики дуже милі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, подіваюсь, що це надовго не затягнеться, і натхнення до мене повернеться. Дякую!

      Видалити
  2. Яка шикарна робота!
    Стан в мене приблизно такий самий, але я намагаюсь витягнути себе з нього! Тримаймося))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, приємно дуже! Та намагаюсь не вішати носа, і коли сонце за вікном - то якось легше, а бувають дні - закутаюсь і не вилажу з під одіяла (благо бабусі поприїзджали нянчити внука)

      Видалити
  3. Дуже гарні роботи,напис такий цікавий і правдивий:)))! Оленка,виходь з депресії,творчість стукає вже до тебе:))! Гарного тобі настрою!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ваші слова мене підбадьорують. А напис мене "покорив" відразу ;-)

      Видалити
  4. Спасибо за участие в задании Рукомысло! Удачи!

    ВідповістиВидалити
  5. Леночка, зашла познакомиться! Открыточки чудесные! На конфетку записала! Желаю удачи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Завжди рада новим знайомствам

      Видалити
  6. Вау, листівка на річницю - просто вибух ніжності і вишуканості! Супер! І ведмедики я теж дуже люблю!!!

    ВідповістиВидалити