субота, 13 жовтня 2012 р.

Трішки сумний пост

Привіт усім! Настрій в мене нікудишній. як і погода...... Не дуже хороші події трапились за ці 2 тижні у мому житті. На весілля до племінниці я не попала (хоча дуже хотіла і готувалась), але доля розпорядилась зовсім інакше - попала в лікарню, операція.... сльози, біль, питання і думання "ну чому так, чому я?!".... зараз я вже вдома, але ще шви  треба знімати..... Я взагалі не дуже люблю показувати свої емоції, але дуже боляче, і я не можу знайти відповіді на свої питання вже не перший рік.....

А ще покажу кілька фото - що я підготувала ще до весілля племінниці.
Конвертик для моїх батьків (трішки об"ємний)



Таку велику "папку" формату А4 для сестри - мами нареченої - для подарунка-інструкції до побутової техніки


12 коментарів :

  1. ой.. дуууже шкода, шо так трапилося.. це так страшно.. та ти поправляйся по швидше і все буде добре! Головне в це вірити!

    а конверт та пака дуже гарні.. осоливо папка) дуже мені фоновий папір з трояндами сподобався)

    Не сумуй! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валентинко! Стараюсь не сумувати, думати і вірити тільки в хороше..... але навіть синочка не можу взяти і обійняти, а він проситься на коліна і ображається, що не я можу, хоча пояснюю, але дитина є дитина, і їй потрібна мама.
      Дякую за теплі слова.
      А папірчик для папки в мене вже давненько лежав, і я щось тільки перекладався з одного місця на інше. Вже навіть купила була для папки інший папір,та щось все було мені не те.... аж тут згадала про свої запаси :-)

      Видалити
  2. Це так страшно - хворіти :(. Тримайся і виздоровлюй!

    ВідповістиВидалити
  3. Твої роботи завжди дуже гарні і композиційні. Молодчинка.
    тримайся. Неодмінно все буде добре.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Адріася за теплі слова підтримкм

      Видалити
  4. Оленко, дуже сумно, що тобі випали такі важкі випробування(( Бажаю якнайшвидше вийти з цієї темної смуги, і наповну жити у світлій:) Божої опіки тобі та твоїй сім'ї!!
    Конвертик та папка чудові!! Впевнена, і наречені, й родина, і гості - усі були зачаровані тією красою, яку ти підготувала для весілля!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іринко. Зараз Ваші слова підтримки мені дуже потрібні.
      Так, всім сподобались прикраси. Дякую. Тепер залишається тільки чекати на фото

      Видалити
  5. Роботи вийшли як завжди чудовими, а от про хвороби не треба думати і тоді швидко все минеться! Краще творити, тим паче що так гарно виходить!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Галинко. Два дні вдома - і мені вже значно краще, ще трішки часу і сили - і тоді можна буде братись до роботи

      Видалити
  6. Ой, я лиш зараз прочитала, що у вас така біда сталася. Дуже сумно, що довелося вам таке перейти!! Щиро бажаю швидкого виздоровлення тіла й духа!!

    Роботи такі гарненькі!! Конвертик чудовий!

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, Лілю. Знаю, багато жінок таке пережило, але питання ну чому на мене "доля так часто обирає"?

    ВідповістиВидалити