четвер, 6 вересня 2012 р.

Аксесуари для весільної фотосесії

Щось після літа я зовсім вибилась з колії - часу не вистачає катастрофічно. Є ідеї, але не встигаю втілити.... Плюс походив синочок 3 дні в садочок і підхопив вірус..... Сьогодні сидимо вдома з "такою погодою".... А поки синок спав.... мама швиденько клеїла-вирізала....

Карточки-думки для нареченого і нареченої відповідно

Ну а фото з  використанням даних аксесуарів будуть пізніше ;-)


Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог.

6 коментарів :

  1. я вже чекаю-недочекаюсь фотосесії! з такими класними аксесуарами вона має бути просто нейморівною та креативно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж сподіваюсь, що фото будуть гарні, та й наречені і гості будуть мати що згадати

      Видалити
  2. От всей души поздравляю с призом..от задания для души...

    ВідповістиВидалити
  3. Які ж класнючі аксесуарчики!! Оленко, ти справжній креативщик з золотими руцями!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую-дякую, я тут ще зробила дещо вже.

      Видалити