пʼятниця, 28 вересня 2012 р.

Похресниці

Я сьогодні до Вас з такою ніжно-рожевою, "пухнастою" коробочкою для похресниці на 18 років. Коробочка вийшла ніжна і водночас дещо дитяча (вона зажди для мене в душі залишиться дитиною, якою б дорослою не була).


В середині місце для грошового подарунка, і привітання.

Для роботи використала папір  Fizzy Moon, висічки (ну дуже мені подобаються ті відмежата), глазур для 3-д ефекту (ззовні трояндочку виділила), боковинки коробочки оздобила білим мереживом, квіти, стрази, метелики.

Візьму участь у ""Мой нежный зверь!" від Createve World"


Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог.

7 коментарів :

  1. і я люблю таких ведмедиків )) чудова коробочка!!
    позресниця твоя буде задоволена ))

    ВідповістиВидалити
  2. дуже подобаються твої роботи і
    чудовий блог! Коробочка дуже симпатична!

    ВідповістиВидалити
  3. очень позитивно! Спасибо за участие в задании "Мой нежный зверь" от CW!

    ВідповістиВидалити
  4. похресниці сподобалось))
    дякую дуже)

    ВідповістиВидалити
  5. Мои любимые медведики)))Спасибо, что творите с CW)

    ВідповістиВидалити