понеділок, 10 вересня 2012 р.

Для новонародженої

Вже давненько  купила собі штампи від Viva-decor "з новонародженим" та все ніяк до них не доходили руки.... Та й останнім часом за хатніми клопотами моя муза десь загуляла..... Дістану папірчики штампики.... і швидко назад ховаю, бо мій "помічник" дуже мені допомагає....
Сьогодні таки з малим помічником зробили листівку (правда помічник був весь кольоровий і в клеї..... я в результаті теж, але має результат).... Ця листівочка є ліфтингом (такого типу багато в інеті. але вже дуже мені хотілось випробувати нові штампи)

В середині місце для грошового подарунка...

 а також по скетчу від блогу "Anna'Scrap"



6 коментарів :

  1. )) Класс!! Очень интересная открытка. Спасибо за участие в "Задании для души".

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова листівочка!! Все тобі вдалось і муза бачу повернулась ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Листівка супер!!! А може твоя муза той самий "помічник"? :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталя, але той "помічник" зараз дуже багато часу вимагає, і вже на більше сил не вистачає

      Видалити
  4. Вийшла справжня ніжнятинка!!:)

    ВідповістиВидалити