вівторок, 28 серпня 2012 р.

Цукерочка....моя

Минулого тижня в мене було День народження... "грустный праздник"....
Але я вирішила зробити приємне своїм читачам - не тільки мені отримувати подарунки (тим паче якраз перед ДН я виграла також чудову цукерочку!
Ось такі смаколики увійдуть ще до цукерочки. Приєднатись можна тут
 - трішки дирокольних листочків, гілочок, сніжинок, квіточки
- стрічки
- троянди
- білетики від Тіма Хольца.



Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог.

2 коментарі :

  1. Оленко, вітаю з Днем Народження і бажаю щоб то був такий останній "грустный праздник", усі наступні мають бути веселими! Даю установку;) Бо це ж день, коли народилась така чудова та талановита людина - Ти!
    Смаколики файнющі))) Триматиму кулачки))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую-дякую, Іринка. Ти завжди вмієш знайти гарні слова

      Видалити