понеділок, 27 серпня 2012 р.

Фотоісторія "Хто сказав "мяу"?! "


"Одного прекрасного дня прийшли чужі дивні люди і забрали мене від мами і привезли в якусь велику і незрозумілу клітку. Там було повно дивних невідомих предметів, а ще якесь невідоме мені дитинча - яке мене носило, тискало і теж казало "мяу" і "кісь". Вдома мене звали "Т-ігрушка", а тут щось думали-думали і споачтку спробували кликати "Тіммі", але я краще відкликався на "Томас".... От так і стали мене звати з того часу, а пройшло вже не мало- не багато - півтора року...

- "Как вы лодку назовете - так она и поплывет...." Тому не дивуйтесь, що я трішки бешкетник...
-
Бавимось у гру "Знайди мене!"


- Хочу я ученим стати!..



- Білизна забруднилась, треба її випрати...

- Білизна тепер чиста, покладемо її у корзину...

- Ну а це за що? Не розумію!...



 - Ну а це  я вже подорослішав трішки... І став трішки задумливим....


- Тепер такий серйозний


- І не забуваю вчитись

Візьму участь у завдання "Фото-охота! Скажи миру "мяу"! від Creative World" до 28 серпня



Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог.

15 коментарів :

  1. а... яка шикарня котяра... і малий файнезний.
    ех... я ж я хочу котика...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Не такі вже й вони "пушисті" бувають часом

      Видалити
  2. Надзвичайно чудова фотоісторія!! Викликає безліч приємних емоцій))) Особливо сподобався "потяг до знань")))
    Бажаю перемоги у завданні!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Не всі "потяги" до знань вдалось зафіксувати - деякі погризли - точніше залишили відпечатки на знаннях

      Видалити
  3. Так у Вас вдома справжній помічник і попрати може і з уроками допомогти))) Дякую за участі у завданні від блогу Creative world!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так-так, у нас вдома аж "два помічника"!

      Видалити
  4. Яка цікава фотосесія, синочок і котик молодці - такі фотогенічні, а мамуся справжній фотограф!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Ще б мамусі професійний фотоапарат, і більше вільного часу....

      Видалити
  5. при виде первых фото так и хочется сказать: ути-пути, мимими! :)
    Спасибо от Creative world за такой подробный обзор! :)

    ВідповістиВидалити
  6. Умничка какая! Спасибо за позитив! Удачи вам!!!

    ВідповістиВидалити
  7. який красень виріс з котеняти))) а синочок такий позитивний, усміхнений))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Синочок в мене сонячний, а із замушришки виріс котяра!

      Видалити
  8. Історія суперова вийшла! І фотографіі гарні, ніби ти знала що буде той конкурс і спеціально готувалася. І не ображай котика, він завжди був гарненький та і виріс у гарного поважного кота, а котяри по вулиці бігіють. :-) Бажаю Вам всім з такою чудовою історією удачі і тільки перемоги!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наташа! Але він буває й інколи противний котяра, і бешкетник Томас, але всерівно ми його лююимо :-)

      Видалити