четвер, 16 серпня 2012 р.

Запрошення на весілля

Сьогодні я Вам покажу запрошення, які зробила для племінниці. Простенькі, і досить стандартні, але для мене це перший досвід, тому трішки повихваляюсь.
Навесні  думали про один дизайн, а коли влітку вибрали сукню, то відповідно змінились кольори, і "передумався" дизайн.



Вже робилась менша кількість - всього 80 штук (це порівняно небагато по кількості, але по роботі - я б сказала, навіть, більше)




Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог.

9 коментарів :

  1. дуже симпатичні та стильні запрошення! люблю такі! а шо це за папір тиснений?? не бачила ще такого візерунку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! А тиснення - це такі сердечка http://shop.zrobysama.com.ua/?page=goods&action=show&uid=8093&parr_uid=451
      Зараз такі сердечка були в канцтоварах на Гавришкевича

      Видалити
    2. дякую! може встигну прикупити собі)

      Видалити
  2. Дуже елегантні запрошення, все так стильно поєднано і штампик дуже класний вийшов. Суперово!

    ВідповістиВидалити
  3. ТАкі стильні :) Хотілося б побачити всі 80 разом :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене не вистачить терпіння то все розкладати гарно.... Хіба вже дівчата самі сфотографують :-)

      Видалити
  4. Чудові стильні запрошення!!! Пощастило племінниці мати таку рукодільницю в команді!:)

    ВідповістиВидалити