середа, 15 серпня 2012 р.

Бомбоньєрки

Як я вже розповідала, в жовтні одружується моя племінниця (рідної сетри доця), тому останні 2 тижні  моє життя цілковито пов'язане підготовкою до цієї події.
От кілька вечорів я робила бомбоньрки.... і не кілька штук., а 175..... Так. так, саме 175! Спочатку думала, що я не посилю стільки, і на початках всяки відмовлялась від цього, адже такого досвіду я не маю, але сестра таки мене вмовила - сказала "як не ти, то хто мені допоможе?!"... Довелось брати за справу... Оскільки синочок останні дні в бабусі на канікулах, то весь вільний час був присвячений "бомбоньєркам" і не тільки.....
Як сказала одна добра душа - "маленький китайський завод" :-)




В результаті отримала такий невеликий ящичок з бомбоньєрками.... (вони не складені, щоб менше займали місця і легше було транспортувати до Івано-Франківська)

 Єдиний плюс з того - навчилась швидко і гарно зав'язувати бантики

А допомогло мені  відео 

І власне сам шаблон


Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог.

11 коментарів :

  1. Дуже гарні і ніжні бомбон"єрки. Просто і вишукано. Але 175 штук!!!, Ви - герой)))
    П.С. Дуже гарні тарілочки на фото)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, до мене на ти!
      А тарілочки я довго шукала, щоб мені і чоловікові подобались

      Видалити
  2. Ого-го!!!175 штук-цифра вражає!!!!Молодець!!!Дякую за МК по в"язанню бантиків-треба і собі повчитись!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Очі бояться (і голова теж), а руки роблять. Дякую

      Видалити
  3. оце так конвеєр! молодець!! це неоціненна праця! а який кайф робити останню штуку і розуміти, шо накінець кінець)) а вязання бантики на тій штуці дійсно класно, випробувано на собі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, кайф.... але закінчилась одна робота - на обрії друга - запрошення, і я вже мрію як закінчу їх, а далі ще треба інше..... Чоловік сміється, що після цих приготувань я місяць не буду підходити до паперу і ножниць

      Видалити
  4. Маньячка! Однозначно :)
    Бантики суперові, коробульки масяпусенькі...
    Молодчинка.

    ВідповістиВидалити
  5. Не знаю чи маньячка, але героїня точно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. "А где тут медали выдают?!" - процитую Машу з мультика

      Видалити
  6. Молодчинка!!!:) А коробочки дійсно дуже-дуже гарні своєю елегантною вишуканістю!!

    ВідповістиВидалити