неділя, 15 липня 2012 р.

Для тата

Привіт. Довгенько мене не було, але я вже є :-). Їздили відпочивати на море.... Зараз повернулись, але ще не зовсім - тепер з синочком у бабусі і до скрапу руки "не доходять".
Завтра в тата день народження, а часу зовсім не було - тільки приїхали, за пів дня далі поїхали, тому зробила таку простеньку листівочку. Хоча проста, але водночас вона дуже "пасує" моєму татові (скільки я себе пам'ятаю  - завжди строгий стиль - сорочка, краватка, костюм)


А ще сьогодні мала МЕГАприємну зустріч із старим другом, якого не бачила вже 6 років - він прилетів на кілька днів в Україну і ми дуже гарно провели час.

Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог.

11 коментарів :

  1. Мммм класнюча листівочка! Ця клітинка має якийсь особливий шарм!
    Бажаю і в бабусі не менш суперово провести час!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іринка!
      В мене все літо - суцільна їзда - то до чоловіка, то до синочка (тиждень там, тиждень там).
      І мені та клітиночка дуже подобається

      Видалити
  2. строгая и аккуратная! вообще, судя по всем работам, аккуратность ваш конек, очень здорово исполнено!

    ВідповістиВидалити
  3. Olenka, ty molodchynka! Ty tak vluchno pidbyrajesh lystyvki dlya ludej, yakyh znajesh i lubysh, ty darujesh posmishku z lystivkou. Tsya lystivka tochno dlya tvogo tata!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, стараюсь справді в листівці відобразити характер людини

      Видалити
  4. Гарна листівка. Я ще не робила таких суто чоловічих. Але оце буде нагода - скоро намічається два поважних ювілеї 75 і 80 у чоловікового батька і в мого. так що доведеться помізкувати))

    ВідповістиВидалити
  5. http://lelitka.te.ua
    Оленко, захлодь до мене на сайт. На вихідні була у львові. ділюсь враженнями і не тільки)) Тут в блозі буваю рідше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за запрошення. І натхнення для роботи!

      Видалити