четвер, 21 червня 2012 р.

Романтичні коробочки для смаколиків

 На дворі спека неймовірна.... Дуже рада, що моя дитина відпочиває у бабусі на дачі і з басейну фактично не вилазить ;-). А мама отримала кілька днів "для себе" і вирішила час провести з користю, тим паче, попросили зробити  романтичні коробочки для солодощів.
Що в мене вийшло - судіть самі, але мені вони дуже подобаються, і кожна по-своєму.



З цією коробочкою візьму участь у завданні "Свободу мне, свободу!" від Штампоманії " до  10 липня.


І ще така літня тільдо-коробочка
 


І така коробочка..... холодний чай в літній теплий вечір на заквітчаній веранді....



В роботі використала карсток, папір від  Melissa Frances, висічки Tilda, мереживо, атласні стрічки, штампи, чорнила, стрази, об'ємні клейові квадратики, двосторонній скотч та дироколи від Martha Steward.


Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог.

15 коментарів :

  1. Такі гарні! Дуже гарно підібрано кольори паперу й деталі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Люблю простоту без зайвих, навантажених деталей. А тільдо-висічки відразу мені сподобались, і всі інші думки-гадання, що ж таке романтичне зробити - відпали

      Видалити
  2. Красотіца. Такі милі. Композиція, кольори, елементи... все на висоті. Молодчина.

    ВідповістиВидалити
  3. І мені всі сподобалися, літні такі. Мені ніяк руки не доходять таку ж зробити...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та в мене теж щось ніяк після МК не доходили, а то повезла дитину до бабусі, і отримала замовлення, але на одній зупинитись не змогла :-) так захопив порцес

      Видалити
  4. Класно! А де є такий МК? Я теж хочу спробувати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. то я ходила на МК від магазину Аграфка.

      Видалити
  5. Класні коробочки! Особливо №3, я в неї закохалася)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Моїй сестрі теж дуже сподобалась вона, тепер хоче таку на ДН

      Видалити
  6. Алена, замечательные коробочки! Спасибо, что вдохновились заданием от Штампомании! Удачи!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарні! Суперові коробочки! Ніжні! навіть не знаю яка краща :)

    ВідповістиВидалити
  8. Оленочка, фантастичні коробочки!! дійсно ніжні і красиві ))
    дкую тобі за участь в нашому завданні ;)

    ВідповістиВидалити