пʼятниця, 15 червня 2012 р.

Батькам на річницю одруження

Сьогодні мої батьки святкують 45-ту річницю одруження - сапфірове весілля! Дуже рада, що ми змогли всі дочекатись такої дати, і бажаю їм прожити ще багато-багато років разом і радувати нас. Сподіваюсь, що і я колись зможу відсвяткувати з чоловіком таку дату (а в нас цього року буде 5 років сімейного життя).
Завтра ми всі зберемось за святковим столом. А в подарунок приготувала їм листівочку і коробочку-сюрприз.
То моя перша коробочка і листівка такої форми, тому прошу дуже сторого не судити :-)




 ІЧому коробочка-сюрприз?  Тому-що всередині символічна "історія нашої сім'ї" - весільна фотографія батьків, сучасне фото батьків, ну і фото  двох дочок із сім'ями...



(А таку велику червону трояндочку я зробила сама із 4-х гідрагей)




Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог.

11 коментарів :

  1. Оленочка, яка краса!! Мені дуже-дуже сподобався комплект!!! і так чудово придумала з фотками всередині ))
    Вітання батькам з такою датою і нехай там само в любові і злагоді зустрінуть і діамантове весілля ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую-дякую! Довго думала, а в один момент зрозуміла - фото, це найкращий подарунок

      Видалити
  2. Просто суперово! Ти така молодчинка! І дуже гарно підібраний папір такі відтінки ніжні, просто абалдеть!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарний наборчик!!! І листівочка супер! Я так само заглядаюся на складні листівочки, але поки боюся братися. І папір гарний (навіть знаю де продається :)). Я просто в захваті!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! папірчик з Аграфки - набір Wedding Bells Papers від Wild Rose Studio.

      Видалити
  4. Коробочка вийшла гарненька, святкова! А листівочка взагалі супер, гарна ідея і реалізація! Думаю батьки будуть раді такому сюрпризу, бо видно скільки любові в це вкладено!

    ВідповістиВидалити
  5. як то я таку красу не зобачила? Листівка такої форми, що я не наважуюсь на такі. Але дуже вже мені подобається ця конструкція. А коробочка то взагалі за межами конкуренції. І видно, що все таке продумане, таке вилюблене. Краса.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую. Тільки з листівочкою трохи поспішила - не встигла вирівняти картон (з рулону), і тому трохи вигнута вийшла. Але наступного разу виправлюсь

      Видалити
  6. Tak garno i nizhno, z lubov'u. Uyavlyau yak radila mama! Tochno plakala z radosti.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Саме так - плакала і всім ходила показувала і тішилась

      Видалити