пʼятниця, 8 червня 2012 р.

Для свекра

Завтра у свекра день народження - 74 роки, і я довго думала-гадала, чи робити листівку, і якщо робити, то яку. Нічого в голові не складалось, і я вже думала, що будемо без листівки вітати. Але сьогодні зранку, а потім мене осінило - свекор все житття пропрацював хіміком, значить треба використати щось "хімічне", наприклад колби, формули..... спочатку ідея була трішки інша, але як завжди в процесі відбулись видозміни.
Листівка вийшла проста, чоловіча.



В роботі використала "Задание открытка №10 "На встречу чудесам.." - АртУголок"




Також з цією листівкою візьму участь у  ""Завдання 15. Листівки із ґудзиками! - Зроби сама "



Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог.

11 коментарів :

  1. о клас. Як просто і тематично Клас.

    ВідповістиВидалити
  2. Здово получилось!
    И мой свёкр-химик))))
    Удачи в конкурсах!

    ВідповістиВидалити
  3. Пока меня где- то не было у тебя столько нового в блоге появилось. Красота!

    ВідповістиВидалити
  4. Клас! Цікаво придумала )) мені сподобалось )))

    ВідповістиВидалити
  5. Необычная открыточка!
    Спасибо за участие в задании АртУголка и удачи в розыгрыше!

    ВідповістиВидалити
  6. Незвичайна листівочка! А якщо ще зважити на вік отримувача - вау!!! Я б не знаю що придумувала)))
    Удачі в конкурсах!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Свекор задоволений, по телефону аж перебивав свекруху, щоб сказати, що сподоабалсь сама ідея

      Видалити
    2. О, як я люблю такі моменти:)

      Видалити
    3. Це як бальзам на душу.... Дуже приємно, коли твоя робота приносить радість

      Видалити