субота, 19 травня 2012 р.

Листівка з відворотом (МК VElana)

Сьогодні побувала ще на одному МК, який організовував магазин Аграфка - листівка з відворотом від Оксани Velana. Мені дуже приємно було познайомитись з Оксаною, та й з іншими дівчатами. Оксана поділилась з нами "секретами", але їй самій це слово не подобається, а скажу так - розказала різні тонкощі і н"юанси. Особисто для себе я почерпнула багато - навчилась робити шикарні букети, дізналась як з неприглядної квіточки зробити "красу". Дуже дякую, Оксано! Сподіваюсь, наша зустріч була перша, але не остання.




Сподобалось мені ходити на МК - багато цікавого дізнаєшся, та й отримуєш масу вражень від спілкування з дівчатами.

4 коментарі :

  1. Умничка! Я была мысленно с вами))) Здорово получилось! Я тоже рада знакомству с Оксаной!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я вже гострю лижі на наступну суботу ;-) Буду "мучити" тебе. Хлопців морально готую. Мені так сподобалось - хочу побільше почерпнути від МК, та й спілкування і сам процес приносить массу задоволення

      Видалити
    2. О, а ще я сьогодні сама шила на машинці! Клас! Тепер список "хотілок" поповнився на 1 пункт

      Видалити
  2. Супер! Я з твого дозволу захом'ячу?

    ВідповістиВидалити