середа, 30 травня 2012 р.

Сторінка у весільний фотоальбом

 Ніколи не думала, що буду робити сторінки.... Мені це видавалось (та й досі це відчуття не зникло), що це дуже складно. Та не так сталось, як гадалось..... Я стала запрошеним дизайнером в Арт Клубі "Шпаківня" і завдання - скетч-сторінка.
Часу на роздумили було зовсім не багато, відразу до думки спало зробити сторінку у весільний фотоальбом, адже у мене його нема, точніше не було (не склалось, бо за турботами не до нього було). Послухавши декілька порад, вирішила, що таки спробую зробити.
Скажу відразу - давалась мені вона досить складно, деякі елементи відразу я зрозуміла, що буду використовувати, а деякі ну ніяк мені не "клеїлись", та й чоловік проти всяких мережив в'язаних і всякої "дівчачої мішури". І ось що в мене вийшло

В мене скетч перевернутий. В роботі використала: кардсток 30*30, папір з серії Wedding Bells Papers від Wild Rose Studio, висічки завитки та алфавіт "букви" від Тіма Хольца, дирокол Monarch butterfly large та Cherry blossom trim від Martha Stewart, штампи Daisy Phrases (Clear Stamps) та чорнила для штампування Color Box Pigment Cat's Eyes.


Сподіваюсь, Вам сподобалось, і дякую, що завітали у мій блог

5 коментарів :

  1. Дуже пристойний старт! Умнічка!

    ВідповістиВидалити
  2. Оленочка, чудова сторінка!! ВІтаю з початком ;) і поєднання кольорів мені сподобалось ))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, дівчата! Але ще вчитись, вчитись, вчитись...
    І як завжди під руками не вистачає потрібного ;-)

    ВідповістиВидалити
  4. Оленко, навіть не скажеш, що це твоя перша сторінка! Дуже цікаво композиційно, всі елементи так пасують і доповнюють одне одного - дуже й дуже гарно! А якщо ще врахувати, що й в строгі побажання чоловіка вклалась - взагалі Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Хм....я так с комментариев поняла, что это у тебя альбом получился? Класс!

    ВідповістиВидалити