середа, 16 травня 2012 р.

Для матусі

Завтра у моєї матусі День народження. На жаль, вона проживає далеко від мене, і я не зможу її привітати і обійняти....Вона у мене дуже любить квіточки, і процес доглядання за ними приносить їй массу задоволення. А побувавши в магазині Аграфка,  я побачила заготовки для листівок з 3-D ефектом від LAPASHE і вирішила спробувати зробити. Мені сподобалось. Все дуже просто і зручно. 

Моя рідна, кохана матусю,
За Вас я Богові щиро молюся.
Щоб Ви не хворіли і горя не знали,
Щоб люди Вас всі привітно вітали,
Ну а я обіцяю берегти Вас завжди
Ви найкраща у світі, у всьому й завжди.




 
Люба матуся, з Днем народження!

4 коментарі :

  1. Прекрасне привітання для мами. Щиро радію за такі слова.
    Листівка дуже сподобалася мамі.

    ВідповістиВидалити
  2. Обалдєть. Все решта знаєш і гайда міняти дирокола, бо в мене на нього великі плани. Ти мну пойняф?

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже-дуже файна!!! квіточки супер!

    ВідповістиВидалити