середа, 9 травня 2012 р.

Чаювання для матусь

В садочку, до якого ходить мій синок, доручили мені  відповідальне завдання - підготувати подарунки для матусь  - щось цікаве, але щоб і діти теж "щось" робили. З кількох робіт було обрані чашки.... І от, кілька вечорів, я сиділа і вирізала заготовки чашок, чайних пакетиків, квіточки.... Всього 16 штук - цілий чайний сервіз!

Все було заготовлене для приклеювання - на двохсторонній скотч та об"ємний клейовий скотч...


 Самого процесу клеєння дітками не маю, на жаль, бо довелось показувати, слідкувати, адже це ясельна група..... Ось що в результаті ми отримали....

 Я не очікувала, що дівчатка почнуть вибирати, кому яка чашка дістанеться - адже тій більша та стрічка подобалась. а тій більше такий метелик... Ось одна щасливива власниця чашечки...
А в п"ятницю дітки, в кінці  дитячого свята, подарують ці чашечки своїм матусям. Сподіваюсь матуся вони сподобаються (а то в кінці клеєння, мені вже не було спокою від вихователів, ще всі захотіли собі.... тому маю ще замовлення на кілька чашечок)

4 коментарі :