субота, 28 квітня 2012 р.

Весільний передзвін

Ось і почалась весільна пора.... А часу займатись листівками в мене не було, та й не до того мені було взагалі (нервове перенапруження, але слава Богу, все позаду - ми пройшли ПМПК з синочком (він в мене був просто молодчинка, зосередився, чемно сам сидів без мами і все показав, що запитували) і нам дали дозвіл відвідувати садочок аж до школи!!! УРА-а-а-а!!!).
Як я вже писала, нічого за цей період я не робила, а тут "кров з носу" потрібні весільні листівки - одну робила пізно вночі, а другу фактично наді мною стояли і чекали, поки закінчу (я страшно не люблю робити все в попихах, особливо коли стоять наді мною),  але відмовити не могла, бо були певні причини.....
Знаю, якість фото бажає кращого, але.... покажу, що є вже....


 На обох листівках папір з тисненням, але на першій  папір з перламутром, на другій - матовий (трохи зле видно. але вибачайте вже)
 Середина оформлена так (з кишенькою для грошового подарунка):

І ще один весільний подарунковий конверт


8 коментарів :

  1. я ж казала що все буде добре))

    дуже сподобався конверт, фіолетова стрічка робить дуже вдалий акцент

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Завжди хочеться сподіватись, що буде добре, але хвилювання мами.... адже в чужій кімнаті при купі чужих людей дитина може просто розгубись.... УРА-УРА!!!
      Тепер мама пожинає плоди хвилювань - захворіла :-(

      Видалити
    2. не хворати! себе теж треба шкодувати! тепер щоб гарно відновитися після хвороби - обов"язково провести один день на природі!

      Видалити
    3. Дякую, але були плани на вихідні на природу.... а так ні, антибіотики в таблетках не помогли.... треба колоти.... мені завжди везе... Але то таке, головне, щоб дитина була здорова.

      Видалити
  2. Люблю читати гарні новини, Ви з синочком молодці! І гарні листівки зробилися - подвійна радість!

    ВідповістиВидалити
  3. У вас все мусить бути ДОБРЕ! Бажаю,щоб було ще краще!
    Гарні роботи!

    ВідповістиВидалити
  4. Конвертик просто прелесть, очень понравился!
    здоровья вам!!
    и приглашаю на сладкое
    http://olyasunshine.blogspot.com/2012/04/1.html

    ВідповістиВидалити