середа, 25 квітня 2012 р.

Моя перша нагорода

Останні дні для мене є дуже емоційно напруженими, та й все моє життя є досить складним....В нервовому напруженні очікую завтрашнього дня і подальшого вирішення питання - маю з синочком пройти психо-медико-педагогічну комісію, яка вирішить, чи моя особлива дитина може продовжувати відвідувати садочок. Позаду медогляди, збір характеристик...і завтра комісія....Серце просто вискакує.... Дуже переживаю, що дитина в незнайомій обстановці розгубиться, розплачеться і за ті 15 хвилин не зможе показати, що вміє.
А ще я ніколи нічого не вигравала в свому житті, тільки одну лотарею (доля мене обрала серед 700 мам), і тепер моє щастя зі мною (хто мене знає, той здогадається, про що йде мова, а не знає - прочитає). І от, приємна новина сьогодні, яка мені підняла настрій і дозволила відволіктись  - я отримала нагороду від чудової львів'янки Касі.  Мені дуже подобаються її роботи і я хочу її привітати з нагородою і відзнакою за одну з найкращих робіт у завданні від "Зроби сама".
Дуже тобі дякую! Це моя перша нагорода.


За умовами гри, маю розказати про себе сім фактів і передати нагороди. Отже, я:
1. Виховую дитину з особливими потребами.
2. Власне, завдяки синочку, я почала займатись кардмейкінгом.
3. За освітою я програміст, але зараз не працюю і не знаю чи скоро буду. І моя мама була в шоці, що в "сухого математика"   є жилки творця.
4. Граю на фортепіано,точніше колись грала, а тепер зовсім те діло закинула.
5. Люблю робити людям приємне.
6. Всі кажуть, що я сильна, але я буваю дуже слабка і хочу щоб хтось всесильний вирішив мої проблеми
7.  Люблю подорожувати, але останнім часом вдається дуже рідко....

А нагороду отримують:
1. Anairda Kashef
2. Dintra
3. Vanilla
4. Ластівка
5. Sasha
6. Velana
7. Maryana



Забирайте собі на панельку банер


8 коментарів :

  1. Велике дякую за нагороду!!! І приємно познайомитись!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж дуже приємно! Сподіваюсь, що скоро познайомимось в реальності

      Видалити
  2. о, то окрім скрапу, в нас ще є спільнощі: комп"ютери)))
    а з синочком все буде файно, повір мені ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. спасибо огромное!
    процветания твоему блого-домику!

    ВідповістиВидалити
  4. Оленочко, дякую Тобі.
    Як матимеш як на домашній мну дзвякни. Ми за Тобов вже заскучили :)

    ВідповістиВидалити