понеділок, 16 квітня 2012 р.

Весільні запрошення

Цієї осені в нашій родині велика подія - виходить заміж моя племінниця (і найстарша внучка моїх батьків). Вже потрохи починаємо готуватись - визначена дата, обраний ресторан, визначили хто буде робити запрошення (здогадайтесь хто це?!)
Оскільки така почесна місія випала мені, ми вирішили з нареченою не відкладати все "у довгий ящик", адже гостей буде багато, то й запрошень відповідно теж - не мало, тож попрацювати доведеться не один день. Я мала розробити кілька варіантів весільних запрошень - простих, без всяких зайвих деталей і квіточок. Я тільки за, адже сама люблю простий стиль - інколи в простоті і є вишуканість.
З дозволу нареченої, я представлю їх Вашій увазі. Це "перший" пробний варіант, ще без тексту. Наречені вже  оприділились з вибором, але Ви про нього дізнаєтесь влітку.









2 коментарі :

  1. Мені оте з рожевою стрічкою дуже сподобалося :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарні запрошення, люблю простоту, це ж класика! Більше сподобалися 2 та 4 варіанти.

    ВідповістиВидалити