середа, 21 березня 2012 р.

Робота по скетчу від "Штампи з любов'ю"

Інколи, ідея для створення листівки приходить моментально.....а інколи дуже довго крутиш той папір в руках, і так, і сяк..... а не виходить ніяк..... Ця листівка була створена на одному подиху..... Дали мені "побавитись" бордюрний дирокол від Марти Стюарт.... Зробила стрічку, а потім подумала. а можливо ще щось можна зробити.....І вийшло в мене таке цікаве віконечко з метеликами.... потім я згадала скетч, знайшла папір.... і все... робота пішла, сон відійшов.....

Ось така "літня веранда" в мене вийшла






Ось так я вирішила прийняти участь у Завданні № 10. Робота по скетчу від Штампів з любов"ю


Для роботи використано фігурні дироколи від Марти Стюарт, об'ємний клейовий скотч, клей, фігурний кутовий дирокол від DoveCraft, стрічки, пігментні чорнила ColorBox та штамп " В цей прекрасний день!".








4 коментарі :

  1. Спасибо за участие в задании от блога Штампы с любовью!

    ВідповістиВидалити
  2. Красива листівка! І таке хороше дирокольне "віконечко" вийшло)
    Дякуємо за участь у завданні блогу Штампи з любов'ю!)

    ВідповістиВидалити